lite sådär småsjuk

Min dag idag har väl vart helt ok...Jag vaknade runt sju, eftersom jag egentligen skulle spela final i en fotbollscup men jag har blivit sjuk så nej jag fick stanna hemma :( Så jag var hemma och surade över att jag inte kunde åka till cuppen och spela, men sen när jag mådde lite bättre åkte vi till inter sport och jag köpte en ny jacka och ett nytt träningslinne :) Fast när vi skulle gå till bilen sen höll jag nästan på att svimma, eller nånting hände jag blev jätte yr och kunde knappt stå upp...:S Aja nu mår jag bättre :)
Jätte mysiga sockor från cubus :)
Hoppas er dag har vart bra i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Amanda [photo]

sv: tack :D

2012-01-29 @ 19:56:20
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P

Din E-postadress?: (Det är bara jag som ser den)

Har du någon hemsida eller blogg?:

Dina ord:

Trackback

Hej! Ni har just kommit till en fotogalen tjej! Jag heter Miriam och fotar med min Canon EOS 1100D. Jag älskar att fota och fotar så fort jag får chansen. Förutom att fota så rider jag, dansar och spelar fotboll. Har ni frågor eller tips så lämna en kommentar eller kontakta mig via: [email protected]. Gilla och följ mig gärna på bloglovin :) Kontakt: [email protected]

bloglovin bloglovin


RSS 2.0