Hittade denna...

hittade denna på en blogg..tänkte göra den :P
Ditt fullständiga namn? - Miriam (Ger inte ut mitt efternamn)
Hur lång är du? - 158cm
Ögonfärg? - Brun
Spelar du något instrument? - Nej, men har spelat fiol, gitarr och piano
Dina första tankar när du vaknar? - Om det är helg: Vad är klockan!? Om det är vardag: SOVA eller Inte skolaaaaaaaa -.-
Vart befinner du dig just nu? - I vardagsrummet
Biter du på naglarna? - hehe aa....
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - Vit
Har du några husdjur? - En ökenråtta x)
Är du singel? - Jappsi
Vem vet mest om dig? - Det beror på vad det handlar om men mina närmaste kompisar och min föräldrar.
Rädd för? - Hissar, trånga utrymmen :S men mest hissar...
Sjunger du? - Inte i kär eller så, men annars ibland lite då och då x)
Vad har du för skostorlek? - 38
Vill du gifta dig? - Vet inte :S
Kommer du överens med dina föräldrar? - Hehe...ibland...
Vad ska du göra i morgon? - RIDA....kanske...
Vad sover du i? - En säng?
Snygg färg? - Röd och blå och grön...
Favorit årstid? - Sommar
Favorit mat och dryck? - Tacos och typ läsk
Vad är du sugen på nu? - Choklad
Hur svarar du i mobilen? - "Hallå det är Miriam"
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Var i skolan :P
Vad var det senaste någon sa till dig? - "Jag går och handlar"
Drömmer du mardrömmar? - Ibland??
Favorit klädsel? - jeans och en snygg tröja??
Favorit godis? - Choklad ofc!!!
Hur många kuddar sover du med? - 1
Saknar du någon just nu? - Ja
Vill du ha barn? - Vet inte x)
Längtar du till din nästa födelsedag? - JA!
Är du blyg? - Ibland :S
Vad gör du just nu? - SItter ner och skriver ? XD
Vad gör du om 10 minuter? - Tror ni jag kan se in i framtiden eller? x)
Hur mår du nu? - Bra, förutom att jag har ont i käkarna(Jag knäcker dom hela tiden :( )
Vad är din önskan just nu? - Vet inte att sluta knäcka käkarna? xD
Vad gör du om 5 år? - JAG KAN FORTFARANDE INTE SE IN I FRAMTIDEN XD
Någon som du alltid kommer komma ihåg? - Min familj och mina vänner!
Heheh lite tidsfördriv bara x)

Kommentarer
Postat av: Mira

Haha roliga frågor o svar! :)))

2012-05-30 @ 21:11:46
URL: http://mirasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: hihi,tusen tack fina du! :D

kramis♥

2012-05-30 @ 21:30:15
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Mira

Sv: tack så mycket, tyvärr så förlorade vi med 5-1... vi var inte riktigt på hugget idag.. :P

2012-05-30 @ 22:09:07
URL: http://mirasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P

Din E-postadress?: (Det är bara jag som ser den)

Har du någon hemsida eller blogg?:

Dina ord:

Trackback

Hej! Ni har just kommit till en fotogalen tjej! Jag heter Miriam och fotar med min Canon EOS 1100D. Jag älskar att fota och fotar så fort jag får chansen. Förutom att fota så rider jag, dansar och spelar fotboll. Har ni frågor eller tips så lämna en kommentar eller kontakta mig via: [email protected]. Gilla och följ mig gärna på bloglovin :) Kontakt: [email protected]

bloglovin bloglovin


RSS 2.0