Vattenbilder + tips :)

Tog några vatten bilder :) Hittade ett bra tips för att ta vattenbilder på en jättebra blogg, ta en skål helst i någon färg, fyll den med vatten låt sedan kranen droppa och försök att ta bilder när droppen nuddar vattnet, t ex så här:





Eller så kan man låta vattnet rinna såhär t ex:



Sen kan man ha en bakgrund, på dom två sista bilderna hade jag en trasa inlindad i plastfoulie (det var en torr trasa) Men man jag ju ta ett färgat papper, plastpåse, ja lite vad som helst egentligen, improvisera och testa nya och olika saker, det är ett jätte bra sätt för att utvecklas!

/Miriam

Kommentarer
Postat av: moa b

jätte fina ! <33

2011-12-18 @ 12:42:53
Postat av: Wilma

Vad fotar du med för kamera? :)

2011-12-18 @ 17:07:10
URL: http://photosbywilman.blogg.se/
Postat av: Miriam (Bloggaren)

Just nu har jag ingen kamera (jag har tappat bort min laddare till min...) Så jag fotar med min mobil :)

(Jag önskar mig en systemkamera till julklapp :D)

2011-12-18 @ 17:42:30
Postat av: Mira

Super coola! Jag skulle vilja va med i fototävlingen, ska man anmäla sig i förhand eller säger man bara till när man har tagit sin bild som ska vara med i tävlingen? <3 ^^

2011-12-19 @ 20:50:14
URL: http://mirasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Miriam (Bloggaren)

Man säger till när man har tagit bilden :D

2011-12-20 @ 15:33:47
Postat av: Mira

Okej ;) ^^

2011-12-20 @ 17:14:31
URL: http://mirasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P

Din E-postadress?: (Det är bara jag som ser den)

Har du någon hemsida eller blogg?:

Dina ord:

Trackback

Hej! Ni har just kommit till en fotogalen tjej! Jag heter Miriam och fotar med min Canon EOS 1100D. Jag älskar att fota och fotar så fort jag får chansen. Förutom att fota så rider jag, dansar och spelar fotboll. Har ni frågor eller tips så lämna en kommentar eller kontakta mig via: [email protected]. Gilla och följ mig gärna på bloglovin :) Kontakt: [email protected]

bloglovin bloglovin


RSS 2.0