Lär känna mig under 30 dagar!

Dag 01 - Presentera mig själv

Dag 02 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 03 – Hur jag ser ut en vanlig dag
Dag 04 –
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Vad jag stoppar i munnen under en dag
Dag 07 – En bra och en dålig egenskap
Dag 08 – Mina husdjur
Dag 09 – Vad jag vill göra i framtiden
Dag 10 – Det här stör mig
Dag 11 – Ett minne jag aldrig glömmer
Dag 12 – Mitt rum
Dag 13 – I min väska
Dag 14 – Det här saknar jag
Dag 15 – Det godaste jag vet
Dag 16 – Mina snygghetstips
Dag 17 – Det här är jag beroende utav
Dag 18 – En liten berättelse om något som hände när jag var liten & en bild sen jag var liten
Dag 19 – Skriva om min vardag från morgon till kväll
Dag 20 –
Dag 21 –
Dag 22 – Det bästa YouTube-klippet
Dag 23 – Ett kort på din data
Dag 24 – Vad jag helst gör en helg
Dag 25 – En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 26 – Mina tre finaste bilder
Dag 27 – Fem webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 28 –  Mina rädslor
Dag 29 –
Dag 30 – Det här får mig att gråta

Vi får se hur det hära går :) Några punkter är borttagna :) Jag börjar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P

Din E-postadress?: (Det är bara jag som ser den)

Har du någon hemsida eller blogg?:

Dina ord:

Trackback

Hej! Ni har just kommit till en fotogalen tjej! Jag heter Miriam och fotar med min Canon EOS 1100D. Jag älskar att fota och fotar så fort jag får chansen. Förutom att fota så rider jag, dansar och spelar fotboll. Har ni frågor eller tips så lämna en kommentar eller kontakta mig via: [email protected]. Gilla och följ mig gärna på bloglovin :) Kontakt: [email protected]

bloglovin bloglovin


RSS 2.0