Heart in the mirror

Idag vaknade jag av mitt hemska alarm som ringer varje dag klockan halv sju, fast jag sätter på snoose (?) till kvart i sju...Sen gick jag upp och var otroligt teppt i näsan och hade ont i halsen...Fast jag gick till skolan ändå ;)

När jag kom hem efter skolan satte jag mig och jobbade matte...(låg lite efter...) jag gjorde klart min spanska läxa, diskade och fotade lite. Lite senare ikväll ska jag be pappa hjälpa mig med min musikuppsats :)

Jaa...det var väl min dag lite kort sammanfattat..imorgon har vi inga vanliga lektioner i skolan, utan vi ska ha studiebesök på nån gård....

Ska nog hinna slänga in ett till inlägg lite senare ikväll! Hare bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg och jättefina bilder!

2012-03-28 @ 19:39:13
URL: http://photobysara.bloggplatsen.se/
Postat av: Mira

Nu är dagens blogg avlsutad, se om det blev du som vann. :)

2012-03-28 @ 20:55:25
URL: http://mirasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
V.I.P

Din E-postadress?: (Det är bara jag som ser den)

Har du någon hemsida eller blogg?:

Dina ord:

Trackback

Hej! Ni har just kommit till en fotogalen tjej! Jag heter Miriam och fotar med min Canon EOS 1100D. Jag älskar att fota och fotar så fort jag får chansen. Förutom att fota så rider jag, dansar och spelar fotboll. Har ni frågor eller tips så lämna en kommentar eller kontakta mig via: [email protected]. Gilla och följ mig gärna på bloglovin :) Kontakt: [email protected]

bloglovin bloglovin


RSS 2.0